Druhny! Niespodziewnie i zaskakująco udało się zorganizowac tegoroczną akcję Znicz!
W niedzielę i poniedziałek (31.10, 01.11) od godz. 6.00 do późnych godzin wieczornych będzie czynne nasze stoisko na cmentarzu w Podgórzu!
W imieniu kadry szczepu Wagabundów i zastępowych zwracam się do wszystkich Was z prośbą o pomoc! przychodźcie na stoisko w dowolnych godzinach choćby na 60min! Ale zmieniajcie nas i pomagajcie żebyśmy nie musieli stać po 12 godzin głodni i zziębnięci ;-)
Wiem, że stoisko będzie dosyć daleko i, że każdy ma jakieś rodzinne plany ale pamiętajcie, że godzinę czasu ZAWSZE można jakoś 'wytargać', a w końcu zarobione pieniądze zsotaną przeznaczone na DOFINANSOWANIE ZIMOWISKA I OBOZU!
Zastęp, który wykaże się największą gotowością do służby zostanie wyróżniony!
Czuwajcie i służcie (także w dni wolne od nauki)
drużynowa
pwd. Monika Danisz
sobota, 30 października 2010
niedziela, 24 października 2010
Mianowania
RL1/2010/2011 och. Agnieszka 'Siło i Piękno' Barszczewska została mianowana zastępową zastępu Burza! Serdecznie gratulujemy i życzymy owocnej pracy nowemu zastępowi!
Tym samym rozkazem drużynowa zamknęła i przyznała stopień ochotniczki druhnom: Dominice Sepielak i Gabrieli Then! Samych przygód i wyzwań na szlaku tropicielki dla obu druhen!
Tym samym rozkazem drużynowa zamknęła i przyznała stopień ochotniczki druhnom: Dominice Sepielak i Gabrieli Then! Samych przygód i wyzwań na szlaku tropicielki dla obu druhen!
wtorek, 19 października 2010
Plakietki
Pagony i Sowizdrzałki rozdawane były ostatnio na zbiórce. Ale jeśli któraś z Was nadal nie ma weźmiemy także na biwak.
ZHR, herb i napis 'Kraków' można kupić także na Grzegórzeckiej.
Plakietki należy przyszyć dokładnie tak jak u Ali na zdjęciu :)
Pomiędzy plakietkami na lewym ramieniu muszą być odstępy o długości równej szerokości około (kolejno) trzech/dwóch/jednego palca.
Miłego przyszywania wszystkim i przy okazji zdobywania sprawności Igiełki* ;-)
poniedziałek, 18 października 2010
Umundurowanie
Dla wszystkich nowych harcerek, które jeszcze nie zdążyły zakupić munduru i przegapiły plakat gdzie były opisane jego elementy:
1) beret granatowy z srebrną lilijką zhr
2) biały kołnierzyk
3) granatowa chusta + suwak
4) pas skórzany z klamrą ‘zhr czuwam’
5) granatowe sztuce (bez białych pasków)
6) białe skarpetki
7) szara bluza mundurowa zhr
8) szara spódnica mundurowa zhr
9) buty mundurowe
10) polar drużyny lub inny ciemny, gładki (czarny, granatowy) polar/bluza/sweter
SZCZEGÓŁOWO:
ad. 2) Warto przed zakupem kołnierzyka przymierzyć go!
Kołnierzyki mają różne wielkości, niektóre odstają przez co notorycznie‘spadają’ z guzika, a niektóre są za ciasne przez co nie dają się naciagnąć.
Idealny kołnierzyk przylega do tego mundurowego gładko i zasłania go w całości z przodu przy guzikach.
ad. 6) W naszej drużynie zamiast wyłóg nosi się zyczajowo białe skarpetki, których nie wywijamy na buty tylko poprostu naciągamy na sztuce tak aby wystawały ponad buta na nie wiecęj niż szerokość dwóch palców.
ad. 9) Buty mundurowe – pionierki/trapery/buty górskie/turystyczne – można je nazwać na 100 sposobów, ale najważniejsze żeby były WYGODNE, NIE OBCIERAŁY, do munduru nosimy buty w stonowanych, ciemnych kolorach (czarne, brązowe, granatowe, szare) nie żółte, czerwone itd. bez seledynowych czy różowych sznurówek.
Wszystkie elementy można kupić w sklepiku harcerskim "Watra" ul. Grzegórzecka 45
Polary z logo drużyny można zamówić u drużynowej (koszt 50zł)
1) beret granatowy z srebrną lilijką zhr
2) biały kołnierzyk
3) granatowa chusta + suwak
4) pas skórzany z klamrą ‘zhr czuwam’
5) granatowe sztuce (bez białych pasków)
6) białe skarpetki
7) szara bluza mundurowa zhr
8) szara spódnica mundurowa zhr
9) buty mundurowe
10) polar drużyny lub inny ciemny, gładki (czarny, granatowy) polar/bluza/sweter
SZCZEGÓŁOWO:
ad. 2) Warto przed zakupem kołnierzyka przymierzyć go!
Kołnierzyki mają różne wielkości, niektóre odstają przez co notorycznie‘spadają’ z guzika, a niektóre są za ciasne przez co nie dają się naciagnąć.
Idealny kołnierzyk przylega do tego mundurowego gładko i zasłania go w całości z przodu przy guzikach.
ad. 6) W naszej drużynie zamiast wyłóg nosi się zyczajowo białe skarpetki, których nie wywijamy na buty tylko poprostu naciągamy na sztuce tak aby wystawały ponad buta na nie wiecęj niż szerokość dwóch palców.
ad. 9) Buty mundurowe – pionierki/trapery/buty górskie/turystyczne – można je nazwać na 100 sposobów, ale najważniejsze żeby były WYGODNE, NIE OBCIERAŁY, do munduru nosimy buty w stonowanych, ciemnych kolorach (czarne, brązowe, granatowe, szare) nie żółte, czerwone itd. bez seledynowych czy różowych sznurówek.
Wszystkie elementy można kupić w sklepiku harcerskim "Watra" ul. Grzegórzecka 45
Polary z logo drużyny można zamówić u drużynowej (koszt 50zł)
niedziela, 17 października 2010
Zdjęcia z obozu
Poniżej linki do obozowej galerii Kuby Kowalczyka:
http://picasaweb.google.com/jaqbkowalczyk/ObozKomorze2010Cz1#
http://picasaweb.google.com/jaqbkowalczyk/ObozKomorze2010Cz2#
http://picasaweb.google.com/jaqbkowalczyk/ObozKomorze2010Cz1#
http://picasaweb.google.com/jaqbkowalczyk/ObozKomorze2010Cz2#
Kurs zastępowych
Dzisiaj odbyła się pierwsza zbiórka kursu zastępowych naszego hufca Aquila 2010r. Na kurs zostały powołane druhny: Agnieszka Barszczewska, Dominika Sepielak i Weronika Jedynak. Życzymy im udanego kursowania, nowych przyjaźni spoza drużyny i oczywiście patentów zastępowych !
Biwak drużyny
Sowizdrzały! Przypominam o naszym pierwszym w tym roku biwaku.
data: 22-24.10.2010
miejsce: Lubomierz; Zaćkimbaniec - chata szczepu Wagabundów
koszt: 50zł
Wpłata kwoty gwarancyjnej (20zł) oraz oddanie zgód na wyjazd: poniedziałek (18.10) i środa (20.10) godz. 19.00-19.30 w harcówce
zbiórka na wyjazd 22.10 godz. 17.25 (odjazd 17.55) na dolnej płycie dworca autobusowego
powrót w niedzielę planowo o 11.10 w to samo miejsce.
Jeśli ktoś zapodział informator ze spisem ekwipunku i zgodą to przypominam, że można go sobie zabrać ze szkoły (koperta na plakacie)
Dozobaczenia :)
data: 22-24.10.2010
miejsce: Lubomierz; Zaćkimbaniec - chata szczepu Wagabundów
koszt: 50zł
Wpłata kwoty gwarancyjnej (20zł) oraz oddanie zgód na wyjazd: poniedziałek (18.10) i środa (20.10) godz. 19.00-19.30 w harcówce
zbiórka na wyjazd 22.10 godz. 17.25 (odjazd 17.55) na dolnej płycie dworca autobusowego
powrót w niedzielę planowo o 11.10 w to samo miejsce.
Jeśli ktoś zapodział informator ze spisem ekwipunku i zgodą to przypominam, że można go sobie zabrać ze szkoły (koperta na plakacie)
Dozobaczenia :)
Subskrybuj:
Posty (Atom)